الاثنين، 23 يونيو، 2008

محدش فاهم حاجه

قال الدكتوراحمد نظيف إن هدف الحكومة هو الاستمرار فى السعى لثبات معدلات النمو الحالية للسنوات القادمة.

وأكد أن السبيل لتحقيق شبكة الامان الاجتماعى ورفع مستوى معيشة المواطن انما سيكون

عن طريق تحقيق معدلات نمو اقتصادية اعلى من 6% للسنوات العشر القادمة.

اقطع دراعي لو كان حد فاهم حاجه

وتدعوني الحاجه الي تذكر الكاريكاتور

لما اب علي فراش الموت بيقول لابنه اللي مهون عليا موتي انك هتعيش لما تشوف اثار النمو الاقتصادي

وعلي راي المثل اديني ف الهايف وانا احبك يا نظنظ